+370 41 523776   azuoliukas@splius.lt     aplankyti
   Informacija lengvai suprantama kalba        

Informacija lengvai suprantama kalba

🌳 Šiaulių lopšelis-darželis „Ąžuoliukas“

Šiaulių lopšelis-darželis „Ąžuoliukas“ – tai saugi, jauki ir vaikams draugiška ugdymo įstaiga, kurioje ugdomi patys mažiausi Šiaulių miesto gyventojai. Čia kuriama aplinka, kurioje vaikai auga, mokosi ir džiaugiasi vaikyste.

👶 Kokios grupės veikia darželyje?

Lopšelyje-darželyje ugdomi vaikai nuo 1,5 metų iki 6 (7) metų.
Veikia:

  • Lopšelio grupės – patiems mažiausiems;
  • Ikimokyklinio ugdymo grupės;
  • Priešmokyklinio ugdymo grupės – pasiruošimui mokyklai.
  • Grupės pritaikytos vaikų amžiui, jų poreikiams ir gebėjimams.

🎨 Kas ugdoma lopšelyje-darželyje?

Lopšelyje-darželyje siekiama visapusiško vaiko ugdymo:

  • kalba ir bendravimas;
  • pažinimas ir smalsumas;
  • kūrybiškumas ir saviraiška;
  • socialiniai ir emociniai įgūdžiai;
  • fizinis aktyvumas ir sveika gyvensena;
  • savarankiškumas ir pasitikėjimas savimi.

Ugdymas vyksta per žaidimus, patirtines veiklas, projektus, kūrybą ir kasdienes situacijas.

👩‍🏫 Kas vadovauja ir dirba lopšelyje-darželyje?

  • Lopšelyje-darželyje dirba:
  • administracija;
  • ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytojai;
  • mokytojų padėjėjai;
  • švietimo pagalbos specialistai.

Visa bendruomenė dirba kartu, kad vaikams būtų gera, saugu, smagu ir įdomu.

🌱 Ko siekia lopšelis-darželis „Ąžuoliukas“?

Pagrindinis tikslas – laimingas vaikas.

Lopšelis-darželis siekia:

  • ugdyti smalsią, kūrybišką ir savimi pasitikinčią asmenybę;
  • sudaryti sąlygas vaikui mokytis per patirtį;
  • puoselėti pagarbą sau, kitiems ir aplinkai;
  • glaudžiai bendradarbiauti su šeima;
  • kurti šiuolaikišką, atvirą ir augančią ugdymo bendruomenę.

🏅 Kuo lopšelis-darželis didžiuojasi?

Šis lopšelis-darželis yra aktyvus ir atsakingas.
Jis rūpinasi vaikų sveikata.
Jis rūpinasi vaikų STEAM ugdymu, gamta ir aplinka.

💚 Sveikatą saugančių ir Aktyvių mokyklų tinklas

Lopšelis-darželis priklauso Sveikatą saugančių ir Aktyvių mokyklų tinklui.

Tai reiškia:

  • vaikai daug juda;
  • vaikai būna lauke;
  • vaikai mokosi sveikai gyventi;
  • skatinama aktyvi kasdienybė.

Lopšelyje-darželyje:

  • judėjimas vyksta kasdien;
  • sveika gyvensena – svarbi.

🌍 Eko mokyklų tinklas

Lopšelis-darželis priklauso Eko mokyklų tinklui.

Tai reiškia:

  • vaikai mokosi saugoti gamtą;
  • vaikai mokosi rūšiuoti atliekas;
  • vaikai mokosi tausoti vandenį ir energiją;
  • vaikai mokosi atsakingo elgesio.

Vaikai nuo mažens supranta:

  • gamta yra svarbi;
  • gamtą reikia saugoti.

🍓 II tvarumo „Bruknės“ statusas

Lopšelis-darželis turi II tvarumo „Bruknės“ statusą.

Tai reiškia:

  • lopšelis-darželis ugdo tvarų mąstymą;
  • vaikai mokosi:
    • tausoti;
    • atsakingai vartoti;
    • rūpintis aplinka;
  • tvarumas yra kasdienio ugdymo dalis.

🔬 Kas yra STEAM?

STEAM – tai mokymasis per patyrimą.

STEAM reiškia:

  • S – gamta ir mokslas;
  • T – technologijos;
  • E – inžinerija;
  • A – menas;
  • M – matematika.

Lopšelyje-darželyje tai reiškia:

  • vaikai bando;
  • vaikai tyrinėja;
  • vaikai klysta ir mokosi.

🧩 Kaip STEAM vyksta darželyje?

STEAM veiklos vyksta:

  • grupėje;
  • lauke;
  • per žaidimą;
  • per eksperimentus.

Vaikai:

  • stato;
  • matuoja;
  • skaičiuoja;
  • maišo;
  • stebi;
  • piešia.

🌱 Kodėl STEAM svarbus vaikams?

STEAM padeda vaikui:

  • mąstyti;
  • klausti;
  • ieškoti sprendimų;
  • dirbti kartu;
  • džiaugtis atradimais.

Tai ugdo:

  • smalsumą;
  • kūrybiškumą;
  • pasitikėjimą savimi.

♻️ STEAM ir tvarumas

STEAM veiklos susijusios su:

  • gamta;
  • ekologija;
  • tvarumu.

Vaikai:

  • tyrinėja gamtą;
  • naudoja antrines žaliavas;
  • mokosi saugoti aplinką.

💚 STEAM ir sveika gyvensena

STEAM veiklos dažnai vyksta judant.

Vaikai:

  • matuoja atstumus;
  • skaičiuoja žingsnius;
  • tyrinėja savo kūną;
  • mokosi, kas sveika.

🌟 Ką tai reiškia lopšeliui-darželiui?

Lopšelis-darželis:

  • taiko šiuolaikišką ugdymą;
  • jungia STEAM, tvarumą ir aktyvumą;
  • padeda vaikui pasiruošti ateičiai.

 

 

Atnaujinta — 2026-01-14 | << ATGAL

Teisinė forma – biudžetinė įstaiga.
Duomenys apie juridinį asmenį saugomi ir kaupiami Juridinių asmenų registre.

Informacija apie laisvas vietas grupėse:

Nuo 2026 m. rugsėjo 1 d.

Rūdės g. pastate – 2024 m. gimusiems vaikams;

Ežero g. pastate – 2022 m., 2023 m., 2024 m. ir 2025 m.  gimusiems vaikams.

 

Žodinė paieška

Loading poll ...

2026 © Šiaulių l-d „Ąžuoliukas“
Versija neįgaliesiems